Treinreizen en YouTube

Hoi allemaal,

Ik zit momenteel in de trein, en ik had zin om even te bloggen aangezien ik mijn laptop bij me heb! Het probleem was dat ik niet echt een idee had waarover. Ik heb verder niks bij me, dus ik dacht; waarom schrijf ik niet gewoon over wat ik aan het doen ben?

Vlogs

Ik reis erg vaak met de trein, en soms is het lastig om dan te bedenken wat je dan kan doen. Meestal kijk ik YouTube filmpjes, het liefst lange vlogs zodat de tijd snel voorbij gaat! Mijn all-time favoriete vlogs zijn die van Mascha (beautygloss), ze upload elke ochtend, dus haar vlog kijken is nu zowat een vast deel van mijn ochtend routine. Ook kijk ik graag video’s van Martine en Willemijn (livelifegorgeous), zij zijn nou de perfecte definitie van gezelligheid. Wat zijn jullie favoriete youtubers?

Snacks    

Bij het kijken van vlogs hoort natuurlijk een snack! (Of 2, of 3..) Vooral station Utrecht centraal is een hele gevaarlijke plek om langs te komen als je trek hebt; ze hebben er van ALLES. Ook nu zit ik weer met 2 bueno’s, een zak autodorp, een rolletje zoute drop en een fles AA in de trein.

(Mocht je je afvragen of ik een vreemde heb gevraagd om een foto van me te maken, mijn vriend zat toevallig naast me.)

0153554567586c6d85fc2429baff4e7d8ba4ab3653

Een eigen Youtube Kanaal

Nu we het trouwens toch over vlogs hebben, naast een blog ben ik ook van plan om een YouTube kanaal te beginnen. Al heb ik al jaren een account waarmee ik natuurlijk ben geabonneerd op een heleboel YouTubers, ik wil eigenlijk ook zelf video’s plaatsen! Ik heb er al 1 opgenomen, maar daar moeten jullie nog even op wachten. Reken maar op vlogs, tags, challenges, hauls, en nog veel meer!

Mijn YouTube kanaal heet charromorpey, hetzelfde als mijn blog, dus wil je je alvast daarop abonneren; dan kan dat daarop 🙂 Hebben jullie nog suggesties voor video’s, laat ze vooral achter in de reacties!

Na twee keer overstappen en heel wat calorieën verder ben ik over een paar minuten thuis, dus hierbij sluit ik ook dit artikel af. 

Hopelijk hebben jullie een leuk weekend gehad en vonden jullie zo’n kort persoonlijk artikeltje ook weer een keertje leuk!

Liefs,

Charro

Geef een reactie

