OOTD: Class and Sass

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit of the day voor jullie. Aangezien ik de vorige keer nogal een casual look liet zien, leek het me leuk om deze keer met een wat gekledere look te spelen.

Tadaaaaaa!

01dc752c3e4eb513fbfb4f2249c71bda8a1319bf44

Wederom qua kleur vrij neutraal, maar zo ben ik. Ik draag graag zwart, wit of grijs en dat zie je duidelijk in deze look weer terug. De sandaaltjes met hak maken deze look naar mijn mening iets gekleder, maar voor een dagje naar de stad zou ik mijn adidas superstars hieronder dragen. Zo maak je de look ook een stuk meer casual.

01633b3d6e6d69f5f787aa5594b9bcb7003becadf4

Ik ben persoonlijk niet heel erg van de korte topjes waarbij je je buik ziet, maar door een high waisted broek zoals deze eronder te dragen zie je maar een heel klein stukje huid!

013052ed480cd638eab75a5035bffd14ec1fe91a93

Om deze look wat stoerder te maken heb ik er een leren jasje op gedragen! Zo ben je ook meteen een stukje minder bloot, en daar voel ik me meteen wat comfortabeler bij 🙂

Processed with VSCOcam with a5 preset

Voor de rest heb ik besloten om mijn haren te stijlen, ik vond de golven die ik normaal draag iets te truttig voor deze look.

Dit was mijn outfitje; simpel maar toch gekleed en classy door de hakjes!

Hier weer alle linkjes (indien mogelijk) naar de kledingstukken etc. van deze look:

Gebreide croptop: Primark (deze is helaas niet online beschikbaar) €4,50

High waisted broekTopshop €50,00

Leren jasje: Pull & Bear (ook niet meer verkrijgbaar) €89,99

TasPiure, Dolcis €29,99

Sandaaltjes met hak: H&M €19,99

Hopelijk vonden jullie deze outfit leuk, en graag tot de volgende post 🙂

Liefs,

Charro

4 gedachten over “OOTD: Class and Sass

Geef een reactie

