TAG: Get To Know Me!

Hoi allemaal,

Ter compensatie van mijn afwezigheid de afgelopen week, heb ik vandaag maar liefst 2 blogposts voor jullie!

Deze keer een wat uitgebreidere post met wat meer tekst dan normaal. Ik ga de ‘Get To Know Me’ tag doen. Velen hebben deze tag al gedaan, meestal in een YouTube filmpje, maar ik wil deze tag uitschrijven. Ik beantwoord niet alle vragen, aangezien ik sommige niet heel interessant vond. Ik ga een aantal vragen beantwoorden waardoor jullie mij hopelijk beter leren kennen. Let’s go!

Wat is je geboortejaar? 

1997. Op 12 december dit jaar word ik eindelijk 18!

017c47845d26ea7ae4dc94128a64b8fedd460a00ba

Hoe lang ben je? 

Ik denk ongeveer 1,65. Misschien ietsjes kleiner.

Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd?

 Aan mijn ontbijt.

Single/Relatie?

 Ik ben bijna een jaartje samen met mijn vriend!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Beschrijf jezelf kort maar krachtig. 

Ik zeg wat ik denk en ik meen wat ik zeg!

Guy/Girlcrush

Ik vind natúúrlijk Beyoncé een prachtige vrouw, maar voor de klassiekers zoals Marilyn Monroe en Audrey Hepburn heb ik ook een zwak. Mijn ultimate girlcrush moet echter Arielle van den Berg zijn. Misschien ken je haar van vines. Niet alleen is ze prachtig (haar haar!), maar ook haar gekke ietswat kneuzige persoonlijkheid maakt haar voor mij echt een topvrouw.

016c6c0cb4c84c657ba20c5130f4b45de053c9ce2d

Wat zou je op dit moment graag willen?

VAKANTIE. Door mijn bijbaantje heb ik nog niet echt vakantie kunnen vieren en daar ben ik eigenlijk wel een beetje aan toe.

Waar ben je bang voor?

Schimmel. Voordat ik iets eet check ik altijd de datum en ik controleer ook regelmatig onze koelkast of er producten over de datum zijn.

Heb je je rijbewijs?

Alleen mijn scooterrijbewijs!

Nagellak of lippenstift?

Op dit moment liever lippenstfit, maar ik ga binnenkort stoppen met mijn supermarktbaantje waardoor ik eindelijk mijn nagels kan laten groeien! Wellicht verandert dat dus wel.

01036fd486c30749f4cfa0562b5697068c78344929

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

In Nederland is dat lastig te zeggen aangezien we deze zomer een heleboel regenbuien hebben gehad waar ik niet erg vrolijk van word. Ik hou gewoon van mooi zonnig weer en ik word ontzettend snel depressief van de winter. Misschien kies ik dan wel voor de lente, aangezien dat een beetje aangeeft dat we eindelijk de winter door zijn, ofzo?

Ben je een healthy freak?

Nee. Ik eet eigenlijk ontzettend ongezond dus verre van.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Tadaaaa.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Welk kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?

De MSF van MAC in Soft and Gentle. Zoooo mooi! Of de Brow Wiz van Anastasia. My brows need help 😦

Heb je piercings?

Alleen in mijn oren. Drie gaatjes en een ringetje bovenin, alleen zijn ze bijna allemaal dichtgegroeid ondertussen.

Favoriete eten/drinken?

SUSHI. Degene die mij kennen weten hoe ontzettend verslaafd ik ben aan sushi. Als ik eenmaal mezelf heb volgepropt bij een sushi restaurant wil ik de volgende dag weer. Erg he? Mijn favoriete restaurant is SushiToday in Amersfoort. Niemand maakt betere sushi!

Wat is het laatste wat je kocht?

Een nieuwe tas van de Dolcis voor het nieuwe schooljaar. Ik ben er ontzettend blij mee.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Ik kan overal en altijd slapen. In de auto, op school; geen probleem. Ik val supersnel in slaap en ook heel erg vast.

Ben je geordend of rommelig?

Hmm.. allebei. Ik kan héél erg netjes en georganiseerd zijn, maar tegelijkertijd ben ik ook heel vergeetachtig en lomp waardoor dat weer alles in de war gooit. Mensen kijken er van op hoe netjes mijn kamer kan zijn en hoe ik notities codeer met kleuren, aangezien ik altijd àlles kwijt ben en veel dingen vergeet.

Wie mis je op dit moment?

Een hele goeie vriendin van mij, Romy. Ze is deze vakantie 5(!) weken op vakantie in Indonesië. Ik mis haar ontzettend en ik kan niet wachten totdat ze over een paar dagen EINDELIJK weer thuis is.

Processed with VSCOcam with t1 preset

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?

Ik verwacht niks, maar ik hoop. Ik hoop afgestudeerd te zijn, op mezelf te wonen en twee honden te hebben. Tegen die tijd ben ik 27/28, dus misschien zelfs trouwen en kinderen? Ik word al helemaal kriebelig van de gedachte.

Ben je verlegen?

Hangt er heel erg vanaf. Bij nieuwe mensen voel ik me meestal best wel verlegen en ik probeer dit zo min mogelijk te laten zien maar ik heb een heel zenuwachtig lachje als ik niet weet wat ik moet reageren. Als ik me op mijn gemak voel bij je, dan ben ik niet verlegen, en met mijn vrienden ben ik ook niet verlegen. Maar ik kan ook onwijs ongemakkelijk overkomen voor sommigen, dan klap ik dicht en weet ik niks te zeggen.

Dit was hem weer! Een wat korte versie van de tag, alhoewel ik dit ook al aardig lang vind. Wil je deze tag overnemen, doe het vooral! Heb je verder nog vragen; laat ze gerust achter in de reacties. Hopelijk vonden jullie zo’n tag leuk.

Liefs,

Charro

Plaats een reactie