Vogue’s Fashion Night Out

Hoi allemaal,

Long time no see. Ik weet het, shame on me.

Om eerlijk te zijn had ik de laatste tijd geen zin en inspiratie om te bloggen, maar hier ben ik weer met een nieuwe post! Vandaag ga ik jullie vertellen over een hele leuke avond. Namelijk de ”Vogue’s Fashion Night Out”.

Deze vond op 10 september plaats in Amsterdam, en ik kon er dan ook met niemand anders naar toe dan mijn vriendin Romy. Als er iemand van fashion houdt, dan is zij het wel. Ik wist niet wat ik van dit evenement moest verwachten, maar het leek me toch wel leuk om mee te maken. Bovendien was het GRATIS! Hoe konden we deze kans laten liggen?

Als dit dan nog niet leuk genoeg was, waren wij ook nog geselecteerd voor een meet and greet met het media team van Vogue. Ik vond dit ZO gaaf om mee te maken. We kregen de gelegenheid met ze te kletsen, en vragen te stellen. Het was een groep van ongeveer 20 meiden, dus het was een best wel persoonlijke meet and greet. Pauline Breeuwsma (digital editor van Vogue) had zelfs nog een instagramfoto geplaatst van de groep!

017ec4c4410a726bd93a7496d28f6057916ce65b49

Na de  meet and greet, die iets langer dan een uurtje duurde, verkenden wij de PC Hooftstraat waar het evenement plaatsvond. Er was van alles te beleven; je kon o.a. meedoen aan winacties, polaroid foto’s laten maken en op de foto gaan met verschillende BN’ers. Zoals je kunt zien gingen we op de foto met Olcay Gulsen; modeontwerpster en eigenares van het merk Supertrash.

Dit was de eerste keer dat ik naar zo’n evenement ging, en ik moet zeggen; het is zeker voor herhaling vatbaar. Ik raad het iedereen aan; supergezellig om met een vriendin naar toe te gaan. Ik heb een hele leuke avond gehad en ik zou zeker volgend jaar nog een keer willen gaan.

Zijn er evenementen waarvan jij vindt dat je die niet moet missen?

Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer!

Liefs,

Charro

Geef een reactie

