Een nieuw hoofdstuk?!

Hallo hallo hallo,

Long time no see maar hier ben ik weer! Er zijn een aantal dingen gebeurd sinds de laatste keer dat ik een blogpost heb gepost; ik heb al mijn school examens achter de rug, ik heb een nieuw bijbaantje bij de Douglas en ik heb me aangemeld voor een opleiding! En deze post schrijf ik naar aanleiding van dat laatste. Ik heb me namelijk aangemeld voor de opleiding ”Media, Informatie en Communicatie” op de HvA.

Voor mijn studiekeuzecheck moet ik een blogpagina ontwerpen met daarin een blogpost waarin je omschrijft wat jouw aandeel in de mediawereld zal zijn. Eerlijk gezegd, ik heb geen flauw idee.

Ik geniet gewoon van het delen van leuke, persoonlijke herinneringen en gebeurtenissen, of dat nou in geschreven vorm is of met een foto en ik hoop dat ik dat nog heel lang mag blijven doen. Daarom deel ik graag met jullie deze foto die heel speciaal voor mij is omdat mijn vriendinnen en ik laatst naar een festival zijn geweest (Open Air) en we hebben daar een ontzettend leuke dag gehad met z’n allen. Het is dan ook heel fijn dat ik nu voor altijd een leuke foto heb van die dag die ik met jullie kan delen!

Processed with VSCO with kk1 preset

Het was een dag om nooit te vergeten en hiermee wil ik dus laten zien dat mijn aandeel in de mediawereld op dit moment vooral bestaat uit het delen van dingen die IK leuk vind. 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Geef een reactie

